Cum sa iti prioritizezi activitatile de munca


Oricat de atent esti la toate detaliile ce tin de munca, mai devreme sau mai tarziu ti se va intampla sa uiti de o intalnire importanta, sa estimezi gresit volumul de efort pentru o data limita a unui proiect sau sa eviti task-urile importante in defavoarea altora. Daca deja ti-ai dat seama de nevoia unui sistem care sa te ajute sa iti prioritizezi activitatile de munca mai mult ca sigur ca ai incercat deja sa iti setezi alarme pentru momente importante sau ai facut insemnari pe calendar si note pe autocolant. Problema este ca daca iti imparti ideile de care trebuie sa iti amintesti in locuri diferite exista riscul sa nu mai stii unde ai pus notitele cu autocolant sau de ce ti-a sunat alarma la ora respectiva. Ti-am pregatit cateva sfaturi pentru organizare, mai jos.


1)Ia-ti un carnetel pe care sa iti notezi ideile rapid 

Probabil ca ti s-a intamplat destul de des sa trebuiasca sa notezi o idee foarte rapid si sa nu ai pe ce scrie. Pentru asta noi iti recomandam un bloc notes Pintexim. Mereu la indemana pentru a-ti organiza task-urile si indeajuns de mic pentru a-l lua cu tine in sedinte, carnetelul poate sa reprezinte si instrumentul perfect pentru a face o schita vizuala a unui concept de care sa te folosesti mai tarziu.

2)Lucreaza la obiectivele importante, dar care vor trebui indeplinite mai tarziu

Ar fi ideal daca ai putea lucra la mai multe proiecte in acelasi timp, nu-i asa? Totusi, cel mai bun lucru pe care il poti pune in practica pentru prioritizarea activitatilor tale de munca este sa te ocupi de obiectivele importante ce trebuie indeplinite in decurs de 5-10 zile. E destul de usor sa acorzi atentie task-urilor imediate, insa poti uita cu usurinta de obiectivele saptamanilor urmatoare.

3)Nu uita sa iei pauze o data la cateva ore 

E foarte usor sa iti stabilesti doar obiective in continuu fara a tine cont si de perioadele in care ar trebui sa te odihnesti sau sa mananci si sa faci miscare. Uneori, a te detasa de ceea ce ai de facut poate fi cel mai bun sfat, mai ales daca este vorba de creativitate. Tu cum iti prioritizezi activitatile pentru munca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu